Rabu, 04 Mei 2016

Jogja

Romansa jogja kembali terangkat dari ingatan saya,
Jogja... Tetaplah menjadi jogja, salah satu kota dengan seribu sejarah, bagi negri ini, bagi saya dan tentu saja bagi rangga dan cinta.

Tak terasa sudah 5 tahun saya meninggalkan keramahan jogja,
jogja.. Jogja... Jogja... 
Mendampingi saya menuju kedewasaan berfikir, membimbing saya menemukan ilmu yang pantas, menghantarkan saya menjadi seorang yang dapat berdiri dikakinya sendiri.

Jogja... Jogja... Jogja..
Saya pasti akan kembali, untuk sekedar menyapa keramahannya, mengirup kehangatan udaranya, bernostalgia dengan tempat-tempat indah dan berlalu dibawah bulan disepanjang jalan kaliurang untuk sekedar menghabiskan malam.

-sda 0405016-

4 komentar:

  1. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    BalasHapus
  2. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BalasHapus
  3. very informative post American state|on behalf of me} as i'm perpetually craving for new content that may facilitate me and my data grow higher.

    BalasHapus
  4. Amazing web log and really fascinating stuff you bought here! I positively learned plenty from reading through a number of your earlier posts in addition and set to drop a discuss this one!

    BalasHapus